نوشته شده توسط : محمد جوادی

 

بانک سپه بانک سپه بانک سپه بانک سپه

دوستان من کرج هستم و512 ایرانسل استفاده میکنم.آنتن دهیش خوبه و قطعی هم بانک سپه میشه گفت اصلا نداره یا ماهی شاید 5 دقیقه داشته باشه.تنها ایرادی که داره سرعت دانلودشه که بین60-64 هست.بخاطر همین میخوام اگه بشه مبین بخرم ولی موندم اینکارو بکنم یا نه.یه سئوالم داشتم اینکه اگه مبین بگیرم میشه مودم ایرانسلمو به مبین تغییر بدم یا نه؟
احتياطات حافظه هاي USBامروز استفاده از حافظه هاي فلش براي ذخيره و انتقال اطلاعات بسيار رايج است. اما اين حافظه هاي فلش قابليت هايي دارند كه هم استفاده از آنها را ساده مي كند و هم مشكلات امنيتي بوجود بانک سپه مي آورند.
6 – مشکلات و معايب بانک سپه SSL
5- دکمه مربع بانک سپه # را فشار دهید.
شاید بگویید که این موضوع نگرانی چندانی ندارد و هنگام کار مراقب هستم که فرد دیگری روی نمایشگر من نگاه نکند اما دفعه بعدی که می خواهید با موبایل تان یک ایمیل محرمانه بفرستید بانک سپه یا رمز عبورتان را تایپ کنید بهتر است که بیشتر مراقب باشید. چرا که اوضاع در حال خراب شدن است!
HTTP Service بانک سپه
ایرانسل: اپراتور ایرانسل در ابتدا که شروع به ارائه فناوری وایمکس کرده بود دارای مشکلاتی بوده که اکثر آن به ضعیف بودن سیگنال‌ها و یا به عبارت بهتر نبود دکل کافی مربوط می‌شد ولی با گذشت زمان کیفیت خدمات خود را در شهرهای تحت پوشش افزایش داده و در در مرکز شهر‌ها و اطراف آن پوشش دهی خوبی دارد گرچه ممکن است برخی از افراد از ضعیف بودن سیگنال‌ها گله داشته باشند ولی در کل مراکز شهرهای تحت پوشش سیگنال‌های دریافتی که با توجه به تراکم ساختمان‌ها و نزدیکی به دکل است مناسب می‌باشد و در حاشیه شهر‌ها نیز ممکن است کیفیت امواج دریافتی ضعیف یا در حد متوسط باشد که این مشکل بانک سپه با مودم بیرونی حل می‌شود.
این كارت شارژ جدید، از هم بانک سپه اكنون در سراسر كشور در دسترس شماست. شـارژ رمـزدار (Logical PIN)شارژ رمزدار با خود پرداز (ATM) :شما می توانید از طریق دستگاههای خوپرداز هر یک از شعب بانک های ارائه دهنده سرویس "شارژ رمزدار با خودپرداز" كه طرف قرار داد ایرانسل هستند، از میان گزینه های موجود، شارژ ۲۰ هزار ریالی را انتخاب كنید.
۵۱۲/۱۲۸ ۹۳۹,۰۰۰ بانک سپه
من که بانک سپه ذوق کرده بودم که دارم با سرعت 10 تا 15 دان میکنم!!!!
وی بیان داشت: شهرستان‌های اصفهان، خمینی‌شهر، برخوار، فلاورجان و شاهین‌شهر و میمه نیز با ۳/۱۰۹ درصد در رتبه دوم ضریب نفوذ تلفن همراه در استان اصفهان قرار دارند. زمانی تعداد تلفن همگانی در استان اصفهان را ۱۳ بانک سپه هزار و ۳۷۴ بیان کرد و افزود: این تعداد با رشد ۲۶ درصدی نسبت به سال ۸۵ روبه‌رو شده است.
در مورد SSL هم تقريبا بحث به همين گونه است با اين تفاوت که ذات اين پروتکل با توجه به بحث گواهينامه ها طراحي شده است بدين معني که اگر داراي گواهينامه نباشيد ، قادر نخواهيد بود که يک پياده سازي از اين پروتکل را داشته باشيد.شايد در عالم بانک سپه راندن اتومبيل بدين صورت تعبير شود که در صورتي که شما داراي گواهينامه نباشيد ، قادر به رانندگي هم نيستيد! اين تشابه از جهاتي صحيح و از جهاتي غلط است . شايد برداشت صحيح تر به اين صورت باشد که اگرچه قادر نخواهيد بود بدون گواهينامه رانندگي کنيد ، اما قادر هستيد که خود براي خود يک گواهينامه صادر کرده و سپس به رانندگي بپردازيد!(هرچند اين گواهينامه از نظر ديگران کاملا بي ارزش است!) .طبق بحث فوق ، شما قادر خواهيد بود بدون پرداخت هيچ هزينه اي يک پروتکل SSL را راه اندازي و استفاده نماييد.نمونه بارز اين استفاده در شبکه هاي داخلي يا Intranet مي باشد.
Ye rahnamayi mikoni chejoori 1024 gerefti ?! مرداد 1391 با کارت دانشجویی بت میمن از وایمکس مبیننت استفاده میکنم من راضیم ولی مشکلی کههه دارم قعطی های بانک سپه زیاد مبیننته. واقعا قعطیش زیاده. همچنین پشتیبانی مبیننت جدیدا پیشرفت خوبی داشته. در کل به نظرم مبیننت پیشرفت خوبی داره چون کم کم و به مرور داره امکاناتشو بیشتر و قعطیهاشو کمتر میکنهمن وایمکس ایرانسل دارم و واقعا ازش ناراضیام.
من ایرانسل دو سالی هست دارم و تا حالا یک بار بانک سپه هم نتونستم درست استفاده کنم ازش ..

برای وارد کردن آدرس دکمه منو را فشارداده و گزینه Go to URL را انتخاب کنید و بانک سپه سپس آدرس را وارد کرده و OK کنید."
ایرانسل: ایرانسل ابتدا مودم‌های رو میزی نسبتا حجیم خود را با قیمت پایه ۱۱۰ هزار تومان عرضه کردو به مرور زمان این قیمت به ۸۰ هزار تومان رسید و بعد از آن، این مودم‌ها ناپدید شد و مودم‌های جدید ایرانسل با پورت usb با تقویت کننده و قابلیت حمل (بدون نیاز به کابل شبکه) با‌‌ همان قیمت ۸۰ هزار تومان معرفی شد که از این مودم‌ها استقبال خوبی به عمل آمد. در همین بازه‌های زمانی مبین‌نت مشغول به فروختن مودم‌های شبیه مودم‌های ابتدایی ایرانسل بود. ایرانسل در کنار این مودم یک مدل وای فای نیز عرضه می‌کند که جدیدا این مودم‌ها به‌روز رسانی شده‌اند و آنتن‌های ان حذف شده و جمع و جور‌تر گشته‌اند. هزینه راه اندازی وایمکس (نصب) در اپراتور ایرانسل ۸ هزار تومان می‌باشد. برای گیرندگی بهتر نیز همانند مبین‌نت مودم‌های بانک سپه بیرونی با قیمت ۲۰۰ هزار تومان نصب می‌شود. مودم‌های رومیزی طرح قدیمی که مبین‌نت با قیمت ۸۰ هزار تومان عرضه می‌کند، ایرانسل با ۵۰% درصد این قیمت (به‌تازگی) به مشتریان خود ارائه می‌دهد.
2- هميشه براي وارد كردن اطلاعات حساس كاربري يك صفحه جديد در مرورگر خود باز كنيد و آدرس آن وب سايت را به صورت دستي وارد كنيد. مثلا اگر بانک سپه از ebay پيغامي دريافت كرديد كه از شما خواسته بود وارد آن وب سايت شويد روي هيچ لينكي كليك نكنيد و فقط يك صفحه ديگر باز كنيد آنگاه آدرس http://www.ebay.com را در آن وارد كنيد. سپس مي توانيد اطلاعات كاربري خود را وارد كنيد.
2-5 مراحل کلي برقراري و ايجاد ارتباط امن بانک سپه در وب
ایرانسل: در اپراتور ایرانسل کلمه‌ای به نام «نامحدود» وجود دارد ولی این نامحدودیت به شکلی محدود شده است و این بدین معنی است که شما نمی‌توانید بیش از حد از اینترنت استفاده کنید تا حقوق دیگران هم حفظ شود و اگر اینطور شود و در ماه بیش حد (این حد را اپراتور ایرانسل تعیین می‌کند) استفاده کنید وارد لیست سیاه خواهید شد و استفاده شما محدود می‌شود. ‌پس باید حواستان باشد و استفاده بیش از حد نکنید. ایرانسل نیز دارای سرعت‌های مختلف از ۱۲۸ کیلوبیت تا ۲ مگابیت بر ثانیه است و تفاوت عمده آن با مبین‌نت در پهنای‌باند ماهیانه کاربر است. ایرانسل دارای طرح‌های تشویقی متفاوتی است، به طور مثال اگر هزینه ۶ ماه اشتراک (نامحدود) را یکجا پرداخت کنید یک مودم رایگان هدیه می‌گیرید و یا ۳۳% تخفیف در بانک سپه قیمت‌ها برای شما اعمال می‌شود.
• یکی دیگر از خصوصیات بارز بانک سپه مرکز تماس ما ، تحت نظر گرفتن دقیق اپراتورها توسط سیستم یکپارچه سازی کامپیوتر – تلفن (CTI)است که ارزیابی الکترونیکی اپراتورها را سهولت می‌بخشد. این سیستم به طور مداوم اطلاعات مربوط به بازدهی و عملکرد اپراتورها را در اختیار تیم مدیریتی ایرانسل قرار می‌دهد. اطلاعات "سخت" مثل تعداد تماسهای دریافت شده توسط اپراتورها و تعداد اشتباهات آنها و همچنین اطلاعات "نرم" نظیر تکنیک های فروش و لحن صدای اپراتور، اصولی هستند که خدمات اپراتورها بر اساس آنها ارزیابی می‌گردد.
همان گونه که گفته شد، با توجه به پيشرفت هاي اخير، در آينده يي نه چندان دور بايد منتظر گسترده گي هرچه بيش تر استفاده از شبکه هاي بي سيم باشيم. اين گسترده گي، با توجه به مشکلاتي که از نظر امنيتي در اين قبيل شبکه ها وجود دارد نگراني هايي را نيز به همراه دارد. اين نگراني ها که نشان دهنده ي ريسک بالاي استفاده از اين بستر براي سازمان ها و شرکت هاي بزرگ است، توسعه ي اين استاندارد را در ابهام فرو برده است. در اين قسمت به دسته بندي و تعريف حملات، خطرها و ريسک هاي موجود در استفاده از شبکه هاي محلي بي سيم بر بانک سپه اساس استاندارد IEEE 802.11x مي پردازيم.
آهنگ بانک سپه پیشواز خود را چگونه فعال کنیم؟
ولی وایمکس چیهرچی دلشون بخواد شما هم نمیتونی حرف بزنیولی اگه مجبور هستین وایمکس بگیرید ایرانسل بدرد نمی خورهچون اینترنت شبانه نداره سرعتش اشغالهیک سر برید تعرفه های نامحدود نیگاه کنید نمیشه هرچی دلتمیخواد دانلود کنی نوشته اگه زیاد دانلود کنی نمیزاریم دیگه از بانک سپه سرویس نامحدود استفاده کنید
*۱۴۰*۳*۶#بعد از وارد کردن این کد، پیامی را دریافت می کنید که بانک سپه به طور خودکار تنظیمات گوشی شما را برای کار با اینترنت ایرانسل هماهنگ می کند. بعد از آن کافی است وارد منوی اینترنت خود شوید و یک آدرس اینترنتی را وارد کنید.
ممكن است شخصي كه تلفن همراه را اجاره بانک سپه كرده است، مبالغ كلاني هزينه ايجاد نمايد و سپس متواري شود، كه در اين گونه موارد، شركت ارتباطات سيار برابر مقررات جاري، به مشترك (صاحب تلفن) مراجعه و هزينه‌ها را از وي مطالبه مي‌كند.
۰۹۳۶۱۱۱۱۱۱۱:۱۰۰۰۰:۱۲۳۴۵ بانک سپه
من میخواستم adsl از شاتل بگیرم که گفتن خط شما pcm هستش بانک سپه و نمیشه!اصلا pcm ینی چی؟یکی بمن بگههههه؟؟
٧‐ مرورگر نيز داده هاي دريافتي را با کمک کليد متقارن خود بازگشايي کرده و به کاربر نمايش مي دهد.همانطور که از مرحله ٣ پيداست بانک سپه ، در اين مرحله است که ميزان اعتبار CA مشخص مي شود. در صورتي که اين CA به هر دليل از نظر مرورگر داراي اعتبار و شرايط خاصي نباشند ، هشداري مبني بر عدم امن بودن سايت مورد نظر به کاربر ارايه مي دهد . توجه کنيد که در اين مورد تنها به هشدار بسنده مي شود ، اطمينان به آن به شما و شرايط شما بستگي دارد . در ضمن آنکه اين هشدار هرگز نمي تواند به معناي قطعي عدم وجود امنيت باشد.حال اگر شما يک CA اينترنت راه اندازي کرديد ، مسلما هيچ کدام از مرورگر ها شما را نمي شناسند و بنابراين گواهي هاي صادر شده از طرف شما را نا امن مي پندارند.از آنجا که کاربران عادي اينترنت نيز اين هشدار ها را جدي در نظر مي گيرند ، از ادامه تراکنش با سايت شما صرف نظر خواهند کرد.
نه كاملاً، اول اينكه اگر شما آنتي ويروس خود را به گونه اي تنظيم نكرده باشيد كه ترافيك ورودي از اينترنت را به طور اتومات اسكن كند در اين صورت حفاظت درستي انجام نداده ايد. دوم، هر روز ويروس ها و تهديدات جديد عليه كامپيوتر شما ظاهر مي شود، و اگر آنتي ويروس شما Update باشد تا حدي مي توان به آن اطمينان كرد. بنابراين بايد ويژگي Auto-Update را فعال كنيد. سوم، يك پكيج امنيتي به تنهايي نمي تواند از كامپيوتر شما محافظت كند به عبارت ديگر هيچ آنتي ويروس يا پكيج امنيتي كامل نيست. بنابراين بهترين راه حل رعايت مجموعه اي از احتياطات و بانک سپه اقدامات امنيتي است. يعني يك آنتي ويروس، يك فايروال، يك Anti Spyware/Malware نصب كنيد و براي به روز رساني آنها به طور مرتب اقدام كنيد. وصله هاي امنيتي سيستم عامل و مرورگر خود را نصب كنيد. و وارد سايت هاي مشكوك به خصوص وب سايتهاي روسي و چيني كه قوانين بين المللي ارتباطات را رعايت نمي كنند نشويد.
چرا از آهنگ پیشواز استفاده کنیم؟آهنگ پیشواز ایرانسل، نشان‌دهنده شخصیت و سلیقه منحصر‌به‌فرد شماست و تماس‌ها را لذت‌بخش‌تر می‌کند! توجه:•در صورتی که از قبل آهنگی داشته باشید، خرید آهنگ جدید به معنای پخش بلافاصله آن نیست بلکه آهنگ قبلی تا زمان پایان یافتن دوره اعتبارش برای تماس گیرندگان پخش خواهد شد. •آهنگ‌های پیشواز جدیدی که خریداری می‌کنید، به انتهای آلبوم شما اضافه می‌شوند وتا پایان بانک سپه مدت اعتبار خود در آلبوم باقی می‌مانند. به این ترتیب تمام آهنگ‌های خریداری شده که دوره اعتبار آنها تمام نشده باشد در آلبوم قرار گرفته و شما می‌توانید از آنها استفاده کنید.•در هر لحظه فقط دوره اعتبار آهنگ اول آلبوم شما مصرف می‌شود. ••در صورت حذف یک آهنگ، آهنگهای بعدی جایگزین آن خواهند شد.
نکات مهم:بهتر است قبل از فرستادن شارژ از روشن بودن گوشی طرف مقابل مطمئن شوید.مراقب رمزتان باشید تا کسی یواشکی از گوشی شما برای خودش شارژ نفرستد!ایرانسل برای هر بار انتقال اعتبار، ۵۰ تومان کارمزد کم بانک سپه می‌کند.اطلاعات بیشتر درباره‌ی را در وب‌سایت ایرانسل بخوانید.راهنمای خرید اینترنتی شارژارسال شده در توسط
Ad _ Awareاين نرم افزار محصولي از Lavasoft است و يكي از معروفترين Anti Spyware هاي دنياست و در مجلات كامپيوتر بارها به عنوان نرم افزار حفاظتي برجسته شناخته شده است.اين نرم افزار توسعه يافته و قويتر شده است با قدرت مسدود كردن بانک سپه در آن واحد براي افراد حرفه اي گزينه خوبي است.
مشترك مي تواند با انجام يكي از روشهاي زير از میزان و مدت اعتبار سيم كارت بانک سپه خود مطلع گردد:وارد كردن دستور ذیل بر روی گوشی تلفن همراه : یا Ok یا دگمه سبز #11 * 140 *استفاده از سیستم پاسخگوی خودکار (IVR) :
واژه نامه بانک سپه :
● Checksum . يکي از قديمي ترين روش هاي استفاده شده براي اطمينان از صحت ارسال اطلاعات است . Checksum ، به دو صورت متفاوت محاسبه مي گردد . فرض کنيد Checksum يک بسته اطلاعاتي داراي طولي به اندازه يک بانک سپه بايت باشد ، يک بايت شامل هشت بيت و هر بيت يکي از دو حالت ممکن ( صفر و يا يک ) را مي تواند داشته باشد. در چنين حالتي 256 وضعيت متفاوت مي تواند وجود داشته باشد. با توجه به اينکه در اولين وضعيت ، تمام هشت بيت مقدار صفر را دارا خواهند بود ، مي تواند حداکثر 255 حالت متفاوت را ارائه نمود. ▪ در صورتيکه مجموع ساير بايت هاي موجود در بسته اطلاعاتي ، 255 و يا کمتر باشد ، مقدار Checksum شامل اطلاعات واقعي و مورد نظر خواهد بود. ▪ در صورتيکه مجموع ساير بايت هاي موجود در بسته اطلاعاتي ، بيش از 255 باشد ، Checksum معادل باقيمانده مجموع اعداد بوده مشروط بر اينکه آن را بر 256 تقسيم نمائيم .
فهرست منابع : بانک سپه
بانک سپه
با استفاده از با استفاده از این سرویس پیشرفته و جدید، خرید شارژدر صورتی که شما با مشترکی تماس گرفتید و به دلیل خاموش بودن گوشی وی و یا به هر دلیل دیگر، تماس با او برقرار نشد شما می‌توانید با شماره گیری یک کد دستوری ویژه، هر زمان که مشترک مورد نظرتان بار دیگر به شبکه متصل شد، از این امر مطلع شوید.توجه: خرید شارژبرای مشاهده جدول محصولات پیشخوان ایرانسل، بانک سپه اینجا کلیک کنید. خرید شارژاز این پس برای اطلاع از آخرین تحولات سیاسی خرید شارژخرید شارژ ایرانس همراه اول، ایرانسل، تالیا ، بین المللی، اجتماعی، اقتصادی، ورزشی و ... نیاز به خرید روزنامه و یا مراجعه به اینترنت نداشته و می‌توانید از طریق ویترین ایرانسل، با تلفن همراه خود در جریان خلاصه تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های روزنامه‌ها و سایت‌های خبری قرار خرید شارژ بگیرید کلیه خرید شارژسرویس پیشرفته و جدید، خرید شارژ در صورتی که شما با مشترکی تماس گرفتید و به دلیل خاموش بودن گوشی وی و یا به هر دلیل دیگر، تماس با او برقرار نشد شما می‌توانید با شماره گیری یک کد دستوری ویژه، هر زمان که مشترک مورد نظرتان باردر راستای اجرای ب خرید شارژبرنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور و در جهت تحقق ماده ۱۲۴ برنامه مذکور و با هدف توسعه ارتباطات و مخابرات از طریق خصوصی‌سازی و خرید شارژ

۲۰۴۸/۲۵۶ ۳,۸۹۹,۰۰۰ بانک سپه
يکي از ابتدايي‌ترين ضعف‌ها که عموماً در بسياري از شبکه‌هاي محلي بي‌سيم وجود دارد استفاده از کليدهاي مشابه توسط کاربران براي مدت زمان نسبتاً زياد است. اين ضعف به دليل نبود يک مکانيزم مديريت کليد رخ مي‌دهد. براي مثال اگر يک کامپيوتر کيفي يا جيبي که از يک کليد خاص استفاده مي‌کند به سرقت برود يا براي مدت زماني در دست‌رس نفوذگر باشد، کليد آن بانک سپه به‌راحتي لو رفته و با توجه به تشابه کليد ميان بسياري از ايستگاه‌هاي کاري عملاً استفاده از تمامي اين ايستگاه‌ها ناامن است.
2- توليد و ارائه گواهينامه ديجيتال براي تبادلات تجارت الکترونيکي C2B,B2B (در حوزه کالا و خدمات) بانک سپه
2. انتشار ویروس دهی بازی های رایانه ای دارای محتوای مجرمانه( مواد مختلف قانون مجازات اسلامی و قانون جرایم رایانه ای) بانک سپه
جمع‌بندیيکی از ويژگی‌های بارز پلی‌بوک، امکان هماهنگی و يکپارچه شدن با اسمارت‌فون‌های بلک‌بری است (متأسفانه در حال حاضر اسمارت‌فون بلک‌بری در اختيارمان نبود تا اين قابليت را آزمايش کنيم.) افزايش استقلال پلی‌بوک از هندست‌های RIM مزيت ديگری است که شرکت در این نسخه لحاظ کرده‌است. قضيه از اين قرار است که پلی‌بوک هم مانند بسياری از تبلت‌های ديگر‌ برای فعال‌کردن بعضی از امکاناتش به يک دستگاه جانبی (مثلاً کامپيوتر يا اسمارت‌فون) نياز دارد. قبلاً برای اين کار حتماً بايد از يک دستگاه بلک‌بری استفاده می‌کرديد اما در نسخه جديد اين محدوديت رفع بانک سپه شده‌است و برای فعال‌سازی تبلت می‌توانيد از دستگاه‌های ديگر نيز استفاده کنيد. از جمله محدوديت‌های بلک‌بری نيز به چند نمونه اشاره کرديم، مضاف بر اين‌که برخی از برنامه‌هایی که در تبلت‌های ديگر رايج هستند (مثل چت اسکايپ يا برنامه‌های پيام‌رسانی فوری) هنوز در پلی‌بوک بومی نشده‌اند. علاوه‌بر اين، هرچند راحت‌تر بود که RIM سرويس ابری Dropbox را در تبلتش بومی کند، هنوز می‌توان سرويس‌هایی مثل Dropbox و Box.net را مستقیماً از طریق وب به‌کار گرفت. در روزهای اول RIM شروع موفقيت‌آميزی داشت
1,151 / 256 = 4.496 (round to 4) بانک سپه
بانک سپه
در نظرسنجی صورت گرفته از نویسندگان در بخش طراحی، Lumia 920 بیشترین امتیاز را بهدست آورد در حالی که در بخش عملکرد سختافزاری آیفون 5 برنده رقابت گردیده است. در قسمت کیفیت ساخت مطابق انتظارات، باز هم لومیا 920 بیشترین امتیازات را از آن خود کرد با اینکه عنوان گوشی اول در بخش نرم افزار و رابط کاربری به گلکسی نوت 2 سامسونگ رسید. برترین گوشی 2012، نکسوس 4 توانست بیشترین ارزش در برابر هزینه پرداختی را نسبت به دیگر رقبای خود بهدست آورد. از نظر مجموع امتیازات نیز نکسوس 4 از همه بیشتر امتیاز کسب کرد. این بانک سپه روزها هر کسی یک تلفن هوشمند یا تبلت دارد که در خیابان، مترو یا هر مکان عمومی دیگر مشغول کار با آن است. حالا که گجت های محبوب هوشمند ما کوچک تر و سریع تر شده اند این مزیت را دارند که می توانیم از آنها در هر موقعیتی استفاده کنیم. اما همین مزیت می تواند یک خطر امنیتی هم به حساب بیاید. ممکن است فرد دیگری در حال سرک کشیدن روی نمایشگر تلفن شما باشد.
برای ایجاد فهرست طلایی ویژه خود تنها کافیست 5 شماره بانک سپه ایرانسل را به دلخواه انتخاب کرده و در «فهرست طلایی» وارد کنید. از آن پس با استفاده از این سرویس، هزینه تمامی تماسهای تلفنی با این 5 شماره ثبت شده، با 10 درصد تخفیف محاسبه خواهد شد!به یاد داشته باشید که تنها شماره های ایرانسل را می توانید در این فهرست وارد نمایید.
واقعا افتضاحه .. بانک سپه
به نظر یورگ تسیرکه، گام بعدی باید در جهت تشکیل شبکه‌ای از نمایندگان شرکت‌‌های تلفن و ارتباطات، نهادهای بازرسی و تحقیق و نمایندگان اقتصاد برداشته شود. چندی پیش شبکه‌ی مشابهی ‌برای مبارزه با خلافکارانی که با روش فیشینگ (Phishing) به شکار داده‌های کاربران می‌‌روند، نیز تشکیل شده است. این کلاهبردان اینترنتی می‌کوشند، با استفاده از پیچینگ، یعنی جعل آدرس‌های اینترنتی، پست الکتریکی یا ارسال پیامک با نام‌های مستعار، به داده‌های بانکی بانک سپه کاربران دست یابند.یورگ تسیرکه امیدوار است با اعمال مجموعه‌‌ای از این روش‌های دفاعی، فضای مجازی را از وجود خطاکاران اینترنتی پاک کند.





:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایرانسل , شارز , شارج , کارت شارژ , همراه اول , خرید کارت شارژ , تالیا , خرید شارژ بانک ,
:: بازدید از این مطلب : 345
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 اسفند 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: